sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

SU 06.03.2011



















Päivän sää

Lämpötila aamulla - 6 C, pilvistä ja poutaa. Tuuli 5 m/s. Lämpötila päivällä -3 C. Aurinko nousee: 07.16, aurinko laskee: 17.56. Päivän pituus: 10 h 39 min. Lumen syvyys 47 cm.

Tapahtumat

Olen tänään käynyt kovaa ns. Jaakobinpainia siitä, mitä minun tulisi tehdä, jotta oikeus toteutuu. Minä ymmärrän perussuomalaisten Oulun piirin toiminnan, mutta en voi sitä hyväksyä. Minun kohteluni täyttää kiistatta syrjinnän tunnusmerkistön. Minun on vaikea ymmärtää sitä, että puolue jättää ehdokasasettelun ulkopuolelle sellaisen henkilön, joka on jo kaksi kertaa ollut ehdokkaana eli omilla kustannuksillaan ollut luomassa perussuomalaisten nousua. Nyt kun kannatus on noussut sellaiseksi, että läpimeno olisi suhteellisen varmaa, niin silloin omaeduntavoittelijat eivät halua kilpailijakseen kansalaisten palvelijaa, jolla on ehdokaskandidaateista ylivoimaisesti laaja-alaisin ja pitkäaikaisin kunnallisen päättäjän kokemus.

Minulla on jo kuudes valtuustokausi menossa. Olen kaupunginvaltuuston varapuheenjohtaja. Minulla on erittäin hyvä ja monipuolinen yritystoiminnan teoreettinen ja käytännön kokemus. Minulla on vahva juridinen tietotaito 16 vuotta kestäneen oikeustaisteluni perusteella. Tavoitteenani on kukistaa oikeus- ja asianajajamafia ja palauttaa Suomi oikeusvaltioiden joukkoon. Olen urheiluihminen ja historia, niin Suomen historia kuin kotiseutuni historia, ovat minua kiinnostavia asioita. Tervetuloa ensi kesänä Kalajoki-näyttelyyn Tapion Tuvalle.

Minun keskeiset toimintaperiaatteet ovat avoimuus, rehellisyys, oikeudenmukaisuus, tasapuolisuus ja lainmukaisuus. Nyt muiden puolueiden ehdokasasettelu suosisi minua ja samalla kuntaliitos tukisi vahvasti ehdokkuuttani. Minulle kansanedustajuus ei ole välttämättömyys, mutta koska olen antanut suostumukseni kansanedustajaehdokkuudestani, niin olen tehnyt sen kansalaisten ja puolueen edun vuoksi.

Koska en ole tullut valituksi, niin minä keskityn nyt oikeustaisteluni loppuun viemiseen sekä onnellisen loppuelämän järjestämiseen itselleni ja läheisilleni. Lopetan blogieni pitämisen heti kun saan oikeutta asioissani. Blogien pitäminen on ollut minulle eräänlaista terapiaa tässä helvetillisissä oikeustaistelussa valtion rikollisen toiminnan kohteena.

JHT B1 pelasi loistavasti Pelicansia vastaan ja peli päättyi tasatulokseen 2-2.

Uutiset

Miss Suomi 2011 on Pia Pakarinen. Hänet valittiin yleisöäänestyksellä. Tuomariston valinta ensimmäiseksi perintöprinsessaksi on Sara Sieppi. Toinen perintöprinsessa on 22-vuotias Niina Lavonen Porista.
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30542179


Televisiosta katsottua

Ampumahiihtäjä Kaisa Mäkäräinen on voittanut takaa-ajon maailmanmestaruuden Venäjällä. MM-kulta on kautta aikojen ensimmäinen suomalaiselle naisampumahiihtäjälle. Mäkäräinen jätti toiseksi tulleen saksalaisen Magdalena Neunerin 21,6 sekunnin päähän.

Naisten takaa-ajo 10 km

1. Kaisa Mäkäräinen FIN 30.00,1 (0)
2. Magdalena Neuner GER + 21,6 (2)
3. Helena Ekholm SWE +1.43,6 (0)
4. Andrea Henkel GER +2.00,7 (0)
5. Tora Berger NOR +2.29,0 (2)
6. Anastasija Kuzmina SVK +2.59,9 (6)
7. Miriam Gössner GER +3.12,3 (4)
8. Jana Gerekova SVK +3.15,7 (3)
9. Dorothea Wierer ITA +3.17,2 (0)
10. Jekaterina Jurlova RUS +3.24,5 (3)

MM-AMPUMAHIIHTO HANTI-MANSIJSK
TAKAA-AJO 12,5 KM, MIEHET
1. Martin Fourcade FRA 33.02,6 (3)
2. Emil H. Svendsen NOR + 3,8 (2)
3. Tarjei Bö NOR + 5,2 (2)
4. Arnd Peiffer GER + 5,8 (2)
5. Andreas Birnbacher AUT + 1.04,0 (2)
6. Simon Fourcade FRA + 1.23,7 (1)
7. Andrij Derizemlia UKR + 1.30,3 (2)
8. Michael Slesingr UKR + 1.35,0 (4)
9. Lukas Hofer ITA + 1.36,9 (4)
10. Björn Ferry SWE + 1.37,0 (3)
--------------------------------------
41. Paavo Puurunen FIN + 3.48,5 (4)
43. Timo Antila FIN + 4.01,9 (3)
44. Jarkko Kauppinen FIN + 4.06,1 (1)

Norjalainen Petter Northug oli vahvin Oslon MM-hiihtojen miesten 50 km:n yhteislähtökilpailussa. Juha Lallukka taisteli loppuun saakka MM-mitalista, mutta taipui kahdeksanneksi.
Miehet, 50 km (v)
1. Petter Northug NOR 2.08.09,0
2. Maksim Vilegzhanin RUS + 1,7
3. Tord Asle Gjerdalen NOR + 6,3
8. Juha Lallukka FIN + 10,4
26. Ville Nousiainen FIN + 3.22,3
31. Tero Similä FIN + 5.19,3
35. Teemu Kattilakoski FIN + 6.47,6

EM-hallikisat: Seipään finaali:

1.Anna Rogowska POL 485
2.Silke Spiegelburg GER 475
3.Kristina Gadschiew GER 465
4.Minna Nikkanen 460 SE
420 o 450 o 465 xxx
435 o 460 o
4.Jirina Ptacnikova CZE 460
5.Aleksandra Kirjashova RUS 460
7.Elizaveta Ryzih GER 450
8.Anastasija Shvedova BLR 450
9.Nikolia Kiriakopoulou GRE 435

Mielenkiintoiset blogit

Jyrki Virolainen http://jyrkivirolainen.blogspot.com/

Jukka Kemppinen http://kemppinen.blogspot.com/

Kari Uoti http://www.kariuoticonsulting.fi/blog

Timo Soini http://timosoini.fi/

NRA kansallinen kivääriyhdistys ry http://www.nra.fi/

Markus Jansson http://markusjansson.blogspot.com/

Mikko Niskasaari http://www.mikkoniskasaari.fi/

Antti Heikkilä http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=224

Päivän aforismi

Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
Moralisti - ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten menevätkin - toiset taas mistä lähtevätkin.

Laulu, mikä on jäänyt mieleeni

Irwin Goodman – Ei tippa tapa
http://www.youtube.com/watch?v=leSS06OhXDI&feature=more_related

Terveys ja liikunta

Paino 106,8 kg, verenpaine 182 /108, lepopulssi 62.

Loppukevennys

- Hei faija. Mulla on pari kivaa kimulia koulussa, joista pitäisi valita. Ovatko tummat vai vaaleat naiset uskollisempia?
- Harmaatukkaiset!

- Onko vaimosi vielä yhtä kaunis kuin kihloihin mennessänne?
- On, mutta nyt siihen menee vaan pitempi aika.

Maalainen tuli ensimmäistä kertaa kaupunkiin. Eräässä ovessa luki: Painakaa nappia, ja maalainen painoi. Oven avasi tympeä herra, joka sanoi:
- Mitä haluatte?
- En mitään, vastasi maalainen, painoin vain nappia ohjeen mukaan Mies katsoi häneen ylimielisesti ja sanoi:
- Maalla kasvavat idiootitkin pellosta...
- Paljon mahdollista, keskeytti maalainen, mutta täällä kaupungissa ne tulevat esiin nappia painamalla!

Taksi ajeli hurjasti ja puikkelehti liikenteessä. Nainen sanoi takapenkiltä:
- Ajakaa varovaisemmin! Minulla on kahdeksan lasta!
- Kahdeksan! Ja te saarnaatte minulle varovaisuutta.

Kaksi blondia makaa rannalla. Toinen kysyy:
- Tiesitkö että huomenna illalla järjestetään hotellissa kauneuskilpailu?
- Tietysti. Minä voitin sen jo viime yönä!

Haastattelija kysyy mieheltä:
- Mikä on mielestänne todennäköisyys, että kohtaatte valtakadulla dinosauruksen?
- Yksi miljardista.
Haastattelija kysyy naiselta:
- Mikä on mielestänne todennäköisyys, että kohtaatte valtakadulla dinosauruksen?
- Fifty-fifty.
- Kuinka niin?
- Onhan se päivän selvää, joko kohtaan sen tai sitten en kohtaa.

Ketonen & Myllyrinne – Lucifer
http://www.youtube.com/watch?v=Da2CV97D3eA

Ketonen & Myllyrinne – Tommi on kakan hajuinen hiiri
http://www.youtube.com/watch?v=DTVlKbtmY4Q&feature=more_related

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti